Naziv projekta: Uspostava cjelovitog i održivog sustava gospodarenja otpadom na području Šibensko-kninske županije
Županijski centar za gospodarenje otpadom Bikarac faza II
Operativni program: Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz Kohezijskog fonda u financijskom razdoblju 2014.- 2020.
Datum potpisivanja Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava 06. ožujka 2017.
Ukupna vrijednost projekta (faza II) 221.748.103,89 kuna
Ukupni prihvatljivi troškovi (faza II) 156.358.000,50 kuna
Ukupni iznos bespovratnih sredstava (faza II) 111.586.450,64 kuna
Kronološki popis aktivnosti po potpisanim i izvršenim ugovorima
Izvođenje radova na PS Biskupija (Ugovor prema FIDIC Crvenoj knjizi) - Potpisan je i izvršen sporazum za radove na izgradnji pretovarne stanice Biskupija s tvrtkom Sarađen d.o.o., Tisno (Sporazum br. 1075/2016 od 23.06.2016.) Tehnički pregled obavljen 04. srpnja 2017. g. Dana 26.07.2017. ishođena je uporabna dozvola za pretovarnu stanicu Biskupija KLASA: UP/I-361-05/17-01/000023, URBROJ: 2182/1-16/1-17-0010. Iznos: 7.168.194,87 kn
Izvođenje radova na PS Pirovac (Ugovor prema FIDIC Crvenoj knjizi) - Potpisan je i izvršen sporazum za radove na izgradnji pretovarne stanice Pirovac s tvrtkom Sarađen d.o.o., Tisno (Sporazum br. 1076/2016 od 23.06.2016.) Tehnički pregled obavljen 11. svibnja 2017. g. Dana 26.05.2017. ishođena je uporabna dozvola za pretovarnu stanicu Pirovac KLASA: UP/I-361-05/17-01/000022, URBROJ: 2182/1-16-17-0007.g. Iznos: 6.454.066,32 kn
Usluge stručnog nadzora i FIDIC Inženjera – PS Biskupija (Ugovor prema FIDIC Bijeloj knjizi) - Potpisan je i izvršen ugovor s tvrtkom MERITUM INŽENJERING d.o.o., Split za usluge nadzora na izgradnji pretovarne stanice Biskupija (Ugovor br. 1066/2016 od 21.06.2016.). Iznos: 306.250,00 kn
Usluge stručnog nadzora i FIDIC Inženjera – PS Pirovac (Ugovor prema FIDIC Bijeloj knjizi) - Potpisan je i izvršen ugovor za usluge nadzora na izgradnji pretovarne stanice Pirovac s tvrtkom EKONERG d.o.o., Zagreb (Ugovor br. 1065/2016 od 21.06.2016.). Iznos: 318.750,00 kn
Nabava vozila i opreme za ŽCGO Bikarac (Ugovor o javnoj nabavi za opremu) - Sva oprema iz ovog Ugovora je isporučena. Ugovori za sve grupe (3) potpisani su u srpnju 2016. Ugovori su provedeni u cijelosti.
Ugovor za GRUPU 1 KOMOP d.o.o., Zagreb potpisan 14.07.2016.
BULDOŽER NA GUSJENICAMA i Bager s čekićem dostavljeni - 28.10.2016.
Iznos: 5.160.000,00 kn
Ugovor za GRUPU 2 HIDRAULIKA KURELJA d.o.o, potpisan 06.07.2016.
Kamion sa samopodizačem x 2, Kamionska prikolica x 2 , Kamion s kranom, Vozilo
za održavanje rasvjete s hidrauličnom platformom, Čistilica za vanjske površine Centra dostavljeni - 4.11.2016.
Iznos: 4.944.600,00 kn
Ugovor za GRUPU 3 O-K-TEH d.o.o., Zagreb, potpisan 01.07.2016. kompaktor i sjekač drvene mase dostavljeni 1.rujna 2016.
Iznos: 5.759.000,00 kn
Ukupan Iznos: 15.863.600,00 kn
Potpisan je i izvršen Ugovor za pružanje usluga vidljivosti i informativno-edukativnih aktivnosti (usluge marketinga) za potrebe provedbe projekta uspostave cjelovitog i održivog sustava gospodarenja otpadom na području Šibensko-kninske županije (Ugovor br. 1943/2016 od 05.12.2016.) s tvrtkom Briefing komunikacije d.o.o. iz Zagreba.
Proveden cjelokupan Ugovor zaključno sa 31.12.2022. Realizirano 98,51% ugovora.
Vrijednost Ugovora: 963.550,00 kn
Potpisan je i izvršen Ugovor za usluge tehničke pomoći i upravljanja projektom izgradnje postrojenja za mehaničko biološku obradu otpada (MBO) i pratećih objekata CGO Bikarac (Ugovor br. 588/18 od 18.04.2018.) s Zajednicom ponuditelja PanGeo Projekt d.o.o., Zagreb i Exstructa d.o.o., Zagreb. Obavijest o početku izvršenja usluge s danom 28.05.2019. godine.
Ugovorena vrijednost (bez PDV-a) 1.387.000,00 kn
Realizirano po Ugovoru 100 %
Izvršene aktivnosti:
Kontinuirana podrška Naručitelju u cjelokupnom upravljanju projektom i pružanje
usluge tehničke pomoći kroz sustavno planiranje, organizaciju i izvršavanje projektnih
aktivnosti i tehničko-administrativnih procesa u sklopu Projekta odnosno u sklopu Ugovora o
dodjeli bespovratnih sredstava, sukladno ugovorenim vremenskim rokovima.
Potpisan je i izvršen ugovor za usluge nadzora na izgradnji MBO postrojenja i pratećih objekata CGO Bikarac (Ugovor br. 253/17 od 28.02.2017.) s zajednicom ponuditelja Ekonerg d.o.o. i PDM Savjetovanje d.o.o.
Obavijest o početku izvršenja usluge s danom 28.05.2019. godine.
Ugovorena vrijednost (bez PDV-a) 2.592.000,00 kn
Realizirano po Ugovoru 100%
Razdoblje za obavijest o nedostacima od 05/09/2022 do 05/09/2023.
Ključne aktivnosti:
26.11.2021. Inženjer je donio Odluku sukladno članku 3.5 vezane na dopis Izvođača: KONAČNI ZAHTJEV – 1. FAZA, VIŠA SILA – NASTUPANJE EPIDEMIJE KORONAVIRUSA odobrivši produljenje Roka Dovršetka za 123 dana.
12.09.2022. Izdana je Potvrda o Preuzimanju radova sukladno članku 10.1. Ugovora sa rokom otklanjanja manjih preostalih radova i nedostataka do 12.11.2022. U Potvrdi je navedeno da je Izvođač sa 05.09.2022 dovršio Radove u skladu s Ugovorom.
01.10.2023. Inženjer izdao Potvrdu o ispunjenju Ugovora - sukladno članku 11.9 Ugovora sklopljenog između Naručitelja I Izvođača Inženjer potvrdio da je Izvođač dovršio svoje obveze prema Ugovoru zaključno sa 06.09.2023. odnosno protekom Razdoblja o obavještavanja o nedostacima.
16.11.2023. Inženjer ovjerio Okončanu situaciju Izvođača sukladno članku 14.13. Ugovora
Potpisan je i izvršen sporazum za projektiranje i izvođenje radova izgradnje MBO postrojenja i pratećih objekata na CGO Bikarac (Sporazum br. 966/2019 od 13.06.2019.) s Zajednicom ponuditelja GH HOLDING d.o.o. Ljubljana, Slovenija, POMGRAD d.d., Morska Sobota, Slovenija i VGP DRAVA PTUJ d.o.o., Ptuj, Slovenija)
OKOLIŠNA DOZVOLA - 10.12.2021. RJEŠENJE O OKOLIŠNOJ DOZVOLI - KLASA: UP/I 351- 02/20-45/84, URBROJ: 517-05-1-3-1-21-39
Dozvola za gospodarenje otpadom – 13. travnja 2023., KLASA: UP/I-351- 04/22-01/4, URBROJ: 2182-16/29-23-10
Uporabne dozvole:
# | Dokument: |
---|